Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013


θα είσαι η Γκούφυ

αυτός ο τόπος που όλο λες πως δεν αγάπησες 
σε καρτερεί μακρόθυμα να βρεις τι φταίει 
που το λες πως δεν αγάπησες τον τόπο 
που σε καρτερεί αφού 
η αγάπη φονικό δεν είναι ή 
τρύπιος μαστραπάς ή 
αράχνη μίτος δίχως άκριες ή 
όρκος δίχως χέρι ή 
κάθε τι που δεν μπορεί δεν δύναται 
δεν θέλει να πληρώσει με χρήμα πράμα 
χρήσιμο θα πει λοφίο τρεμάμενο των αγενών 
κι όπως το λες δεν αγαπάς τη μήτρα γη 
ας βύζαξες στα χείλη την αρμύρα 
τόπος δεμένος στην ουρά σου σε κομμάτια 
σε κεραμίδια σε φραγκόσυκα 
σε γριών καμώματα που νιώθουν από θάνατο 
καθώς το έμβρυο από μήτρα 
και ξαγρυπνούν όσο κοιμούνται 
σαν δυο φύσεις γκιόσες μιλημένες 
και καταπίνουνε τον τόπο κουφιοδόντες 
τονε μοιράζουνε στα πόσα δεν κατέω 
μην έστω μην τα θυμηθείς τα χνάρια 
στον χωματένιο δρόμο 
στο παγωμένο υπόστεγο των προσμονών 
να σε πονά στα ψέματα πως δεν 
αγάπησες αφού αγάπησες 
τόπο που γαίμα 
σε ταΐζει κάθε γιόμα





Γκόλφω ΚαραθάνουiKirillos




ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ
(εκ κόρακος τροζού πάρ' ένεση)

Είπες· θα πάγω σ' άλλη γη. Μα, πού να πας;
Δεν θα 'χει Τάσο εκεί, μονάχα Τζέημς και Τζώννυ.
Και θα διψάσεις, θα 'χει τρύπα ο μαστραπάς. 
Θα 'σαι το γιόμα που τη νύχτα του μουτζώνει.

Σ' αυτόν τον τόπο, που όλο λες πως θες να πας,

θα είσαι η Γκούφυ, να ξεχάσεις πια τη Γκόλφω.
Κάθε σου φίλος θα 'ναι ντίτζιταλ λαπάς
κι ίσως, μην το γελάς, θαυμάζει τον Αδόλφο.





luna-et-hazel.tumblr



6 σχόλια:

  1. κια απομενα ακριβε μου φιλε .Πολλά πολλα respect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ιτς ε φίαρ
    νοτ σαμθιν του ρισπέκτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ετσι παρηλθε αλλη μια Πρωτομαγιά
    -κι εγω την περασα με μια Τρελή Γιαγιά
    ''παρε με '' -μουπε -''γιε μου απο δω ''
    Γυρνα με -στο Καποτε μου- σπιτι

    ''Αυτο ειναι το σπιτι σου Γιαγιά
    και οι δικοι σου εχουν ολοι πια πεθανει
    κι ο μονος π'απομενει ειμαι 'γώ
    Μονακριβος σου''- αλλη μια Πρωτομαγιά

    '' Πάλι λές ψεμματα '' - μου ειπε η Γιαγια
    δεν ειναι σπιτι μου εδω ,που μ'εχεις φερει
    κανεις δεν ξερει ποσο εχω υποφερει
    Σ'αυτο το Μνημα , αλλη μια Πρωτομαγιά

    Παρε με γιε μου' μεσ' τα χρονια τα παλια
    Γυρνα στης νιοτης μου στερνή Πρωτομαγια
    Τοτε που παιζαμε και ειμασταν Παιδια
    Τωρα που γερασα κι ειμαι τρελή Γιαγια''

    τωρα που εχασα του Χρονου την αληθεια
    και σαν τρελή χτυπα η καρδια μου μες τα στηθεια ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή